Bättre sent än aldrig....

Ja det här var inte det lättaste, kombinera två barn och bloggskrivande... Men det är ingen uppoffring precis att skippa bloggandet.. Det kommer när det finns tid..

Livet som tvåbarnsmamma är hur bra som helst, än så länge inte jobbigt alls men det kan ju beror på att Axel typ har sovit i två veckor..:-)
Igår var jag hemma själv för första gången, Jimmy jobbade.. Och det hade gått kanonbra om jag kunde ge tusan i att plocka med allt samtidigt som jag ska ge Oliver frukost för han sitter och hojtar i köket och Axel tutte för han ligger i babysittern och grinar..
När allt hade lagt sig och lugnat ner sig här hemma så var tanterna på Jimmys jobb så beskymrad för mig så han kom hem lite tidigare.
Men det känns som om man kan få kläm på det ganska snabbt, har forfarande inte provat det här med att gå med Oliver till dagis..
Han har ju nämligen blivit sjuk, förkyld som tusan och feber och han har även lyckats smitta Jimmy och Axel snorar och nyser, han har fått en tuff start lillgubben. Igår trodde jag att han skulle kunna gå på dagis idag men igår kväll blev han hängig igen och kokhet så det var bara att ringa dagis i morse..
Så hos Gunnarsson/ Bergman är det sjukstuga igen..

Helgen har varit väldigt lugn annars, Blev inte alls nå gjort så nu känns det som om jag håller på att växa fast i soffan.. Längtar tills jag är så pass bra i såret att jag kan gå ut och gå med Axel och leka med Oliver.. Sen har jag så himla ont i höger ljumske och nedre delen av ryggen på samma sida..
En dum fråga, Kan man ha foglossning förfarande??? Det känns nämligen som det..

Nä nu ska jag ringa till härliga försäkringskassan!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Äntligen har man fått fart på internet igen, har läst allt och det har varit sååå spännande!! Ett stort grattis ännu en gång, hoppas verkligen ni mår bra allihopa! Vore så kul att få träffas!! Själva håller vi på med huset för fullt, spännande och roligt det med! Massa kramar!

2008-04-07 @ 21:08:54
Postat av: Titti

Jadå, foglossningar kan man ha i ååååår efteråt! Det har jag, det är bara att acceptera, för inget jag gör hjälper! På syrran släppte det efter 3 år... Uppmuntrande va! Men du har ju 3 st guldhjärtans killar att muntra upp dig med! Får se om jag kan slå en signal idag när H är på dagis och A sover. Antagligen sover även jag för jag är skittrött!
Kramar till er alla

2008-04-08 @ 07:03:26
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Titti

Sempers magdroppar ska vara bra är det många som säger. Har inte provat dom själv! Va mys med bebis, blir sååå avundsjuk, Vill också ha bebismys... Längtar efter lille Axel, att få lukta lite på honom!
Kram!

2008-04-13 @ 10:07:04
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0