Jag blir så arg!!!!!

Det är ju så man får nå j*vla fel.. Nu har jag suttit och skrivit i över en timme och så när jag ska lägga ut det så vill dom att jag ska logga in igen, antar att jag suttit för länge så man loggas ut automatiskt.. När jag gjort det och ska gå till det jag skrivit så är det borta..
Är så förbannade nu så jag tror jag skriver en annan gång kanske senare men lite bilder kan ni få på mina prinsar....:-)
Nej men tok heller inte ska det fungera för mig, nu tror jag att kastar ut denna j*vla burk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

jobbigt..

2008-04-01 @ 11:08:07
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Titti

Neeej! Vi vill se bilder!!!! Fösök igen, jag fick göra 3 försök innan jag kunde ladda ner!
Och så vill vi läsa om förlossningen, efteråt, när Oliver träffade honom. Hur det går hemma nu och allt annat....
Pliiiisss

Kramar

2008-04-01 @ 11:16:28
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0