Måndag

Nä nu ska jag nog slå på stora trumman och faktiskt skriva ett inlägg... Det är så mycket annat nu att jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt..  Man ska ju hinna med och hålla rent och städat oxå det är inte bara barn som ska skötas..:-)
Igårkväll kände jag paniken krypa över mig, jag får en obehaglig känsla i kroppen när det är grejer överallt och massa disk i köket.. Har försökt att intala mig själv att det behöver inte vara så himla städat hela tiden. Men det är lönlöst, jag stressar runt och plockar i allt allafall, har i och för sig lagt ner att städa Oliver rum jämt för det går ju 2 sekunder så är det stökigt igen..

Hursomhelst... Axel är mer och mer vaken nu men han har svårt att ligga och vara nöjd antingen ska han ha mat eller är det kack i byxan när han väl är vaken.. Senast vi var och vägde honom så hade han gått upp 500 g på en vecka!!!!!! Ja vad ska man säga han är en stor kille, så nu väger han lite under 5 kg och är 56 cm lång.. Han är väldigt stark och han lyfter redan huvudet fast det hacka ganska mycket.. Man får hålla honom hårt annars slänger han med huvudet, hår väldigt svårt att slappna av..

Oliver är helt klart världens bästa storebror, han är så stolt över Axel och är så omtänksam.. Så fort Axel är ledsen så är Oliver där klappar på honom och säger "Lilla vääään" för det har han hört oss säga och man blir så full i skratt för han har sån inlevelse när han säger det.. Oliver har blivit jätteduktig på att lyssna, inga problem att ta med honom på affärn längre, förr var man lite smått nervös att han skulle springa iväg och riva stället..
Jimmy och han är ute på mycket tok tillsammans och man ser på Oliver att han älskar det..:-)

Nu har jag fått min älskade syskonvagn, en kompis brosa som skull sälja kunde inte bli bättre.. Jag gruvar mig redan för den härliga backe vi har här men snart är jag så vältränad att jag springer upp för den..:-)

Nu är det någon som vill ha mat igen, inte konstigt att den mannen går upp mycket i vikt.. Det kanske kommer lite bilder under dagen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-28 @ 10:21:21
URL: http://wiiiberg.devote.se
Postat av: Titti

Då är han nästan lika stor som Arvid var när han föddes ;) Bra viktuppgång, fastän han skiter så mkt!
Vilka fina bilder du lagt in, stolt storebror, det lyser i hans ögon av syskonkärlek!

2008-04-28 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0