Mitt nya liv!!

Nu måste jag börja med att berätta hur duktig jag är...:-) Jag hade ju tänkt att jag skulle gå ner några kilon till sommaren och nu har den börjat, den hårda resan..:-) 

Igårkväll tog jag och Pernilla en rask promenad (i allafall efter mitt tempo) i över en timme. Hade tänkt att Axel skulle få sova lite ute i friska luften, men icke.. Frisk luft fick han men han låg vaken hela tiden och tittade på oss till slut fick han nog och då var det en himla tur att faster var med, hon bar honom säkert en halv timme.. Man kan ju inte skämma bort barnen med närhet och kärlek..

I morse när jag lämnat Oliver tog jag oxå en promenix på en timme, väldigt skönt.. Känner mig väldigt taggad för det här nu..
Ska även fixa mitt sötsug och chipssug och inte att förglömma, colan... usch!!!! Maten har det oxå blivit ändring på.....

Snart har jag vagnkompisar oxå, Tette har ca 1 månad kvar och Malin ca 2, närmare bestämt på midsommarafton och herreguud vad trevligt det ska bli!! 

Måste även meddela att stackars "Pappa" (Olivers fisk) har lämnat jordelivet och simmat ut i stora sjön.. Det är ju så varmt i vattnet ute nu så han har det bättre där.. Oliver förstår ändå inte med det är det vi sagt till honom, för fisken simmade uppochner en dag, tyvärr stendöd..  

Helt otroligt att det är sommarvärme ute, 20 grader och sol.. Man blir så glad och man vill bara göra massa saker.. Få se vad vi hittar på när jag hämtat mitt lilla vilddjur på dagis..

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad du är duktig! Dagens äventyr har fått mig tillbaka i mina gamla vanor (ska starx hämta en pizza) men nya tag imorgon! Kram

2008-04-29 @ 17:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0