Onsdag..

Det går segt på den här fronten.. Men det är naturligtvis inte prio ett..

Idag skulle jag och Oliver ha bakat men eftersom jag är så himla klyftig så fattas det såklart en massa saker så det får helt enkelt bli en annan dag.. Vi ska ju ha kalas till helgen, Oliver fyller 2 år på söndag... så därför måste jag väl försöka göra en något gott..:-)

Mina pojkar sover som stockar just för tillfället, en i soffan och en i våran säng.. Oliver somnade till Nicke Nyfiken, han ä ju så rädd att missa något på morgonen att han är vaken kl 06.30.. Besviken över att ingen annan är vaken, lägger han sig i soffan och kollar på tv.. Det är ju tur det att han inte ska leka för fullt.. så vi sover oftast vidare en stund till..

Dagarna går väldigt fort nu för tiden, jag ammar, byter blöjor (150 gånger per dag ungefär).. Fixar middag, det är himla kul att laga mat, speciellt när Oliver kommer til bordet och säger mmmm, nam nam varje gång.. Fast ibland är han lite snabb att säga det, iförrgår när jag gjorde fiskpanetter och spenat tex, då var det inte så poppis med spenat men han åt fisk så det stod härliga till..:-)

Hmmm vad pysslar jag med mer då... Iallafall går det superbra att lämna Oliver på dagis, jag har ju varit så nervös för det.. Han är så stolt när han får gå och köra vagnen och då vet jag ju samtidigt vart jag har honom..

Har även kommit fram till att jag måste köpa en dubbelvagn, håller koll på blocket men om det är någon som vet någon som ska sälja så hojta till...   

När Oliver har sovit klart ska vi nog gå ut en sväng och spela bandy, det är kanonväder.. Sen kommer våran kära pappa hem.. det är inge vidare när Jimmy måste jobba.. Tänk om man hade pengar så man klarade sig ändå, det skulle ju vara väldigt lämpligt..:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0