Sista april...

Härligt väder idag oxå men tyvärr blev det ingen morgonpromenad idag.. Oliver är hemma och jag är nog inte redo för granbergsbacken med syskonvagn riktigt än.. Då vet jag inte om jag skulle överleva.. Så det får bli en promenix ikväll istället.
Oliver sov till 08.30 idag, riktigt paff när han inte kom smygandes när Jimmy låser dörren brukar nämligen göra det för dörren är alldeles väggivägg med sovrummet så det hörs ganska mycket....

Idag kommer "Tant" Erica på besök och det ska bli jättetrevligt det är inte så ofta man hinner ses.. Oliver är superlycklig att en av hans tanter kommer..

Tänk va otillräcklig man känner sig när dom små bara skriker och skriker, när det inte spelar någon roll hur man gör.. Igår kväll hade jag tänkt att jag skulle åka och storhandla när Oliver lagt sig men dom planerna fick jag skippa. För Axel han skrek för högan sky hur länge som helst kändes det som, det kanske handlade om 45 minuter men det räcker gott och väl.. Hur jag än vände och verd honom så var han otröstlig, försökte ge honom tillägg men han vägrade flaskan.. Skickade Jimmy för att köpa en annan flaska som det var mindre hål på och det gick faktiskt bättre..
Han kom även hem med en tidning och nappar till Axel, men tyvärr blev det en rosa och "lilo" (som Oliver säger) napp och det vill jag inte ha.. Jimmy fattade inte problemet och det kanske är jag som är knäpp.. 

Ikväll blir det väldigt lugnt, tänk va många det är som tar sin första fyll idag.. Undrar om inte jag och Malin gjorde det oxå för ett visst antal år sen..:-) Vi kanske åker runt och kollar på lite fyrverkerier och brasor och äter lite gott..

 

Kommentarer
Postat av: Titti

Det spelar väl ingen roll om det är nått rosa som får tyst på honom!? Sen behöver man kanske inte använda rosa ute på stan, men hemma! Sen kan man ju undra hur Jimmy tänkte där, med rosa...? Karlar!

2008-04-30 @ 14:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0