Toppenhumör...:-)

Man blir ju superlycklig när det är sånt här väder, +7 och strålande sol kl 07.30.. då kan dagen bara bli toppen, hoppas jag allafall..
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, man vill göra så mycket men tyvärr måste jag nog börja med att dammsuga och plocka ihop.. Det är ju grus till förbannelse i hela lägenheten. Sen ska vi iväg, jag och Axel och kolla om lilleman har gått upp i vikt som han ska..
Det går så där med amningen, jag vill så gärna att det ska fungera.. Han klarar sig inte riktigt på min mjölk så jag måste ge honom tillägg och när jag gör det är jag rädd att det ska bli som med Oliver att det helt sonika blir mindre och mindre och sen är det kört.. Ammade bara Oliver i några veckor men bättre det än ingenting.. Sen är det ju faktiskt inte hela världen.. Huvudsaken är att Axel blir nöjd... Och det är han ju när han är mätt..

Igår var vi ute på gården och lekte och det är hemskt att säga men det var första gången, vi har alltid åkt någonstans eller varit ute och gått.. Finns ingenting att leka med här så det är därför.. Men igår tog vi med bandyklubbor och bollar med oss och sen var vi ute i över 1,5 timme och bara spela och tittade i "skogen" kan nog inte kalla det för skog men några träd och stenar och det var ju hur kul som helst.. Det behövs faktiskt inte så mycket, stenar räcker gott och väl..

Skulle alldeles ha lagt ut lite bilder på mina prinsar men det måste jag ju ha hjälp med, kommer kanske ikväll.. Nu ropar dammsugaren att den vill komma ut..:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen, skoj att få läsa om eran vardag och att det funkar bra för er. Börjar bli lite sugen på att komma och hälsa på nu snart ;) så man får se eran lillkille. Massor med kramar.

2008-04-17 @ 09:43:29
Postat av: Titti

Håller tummarna för att amningen ska funka, det är ju himla praktiskt att alltid ha mat med sig och i lagom temperatur. Men annars går det ju som sagt ändå!
Va skönt med en stolt storebror, måste vara jobbigt med svartsjuka syskon, men jag tror vi gjorde rätt som skaffade tätt, dom vet ju inte riktigt vad svartsjuka är.
Ang vagn så har vi köpt en syskonsulky nu, mkt smidig i jämförelse med dom "stora" syskonvagnarna, 1800 tror jag den kostade, en "stor" går från 5000 och uppåt. Och jag tror inte dom används så länge, Oliver går väl mest hela tiden? Till sulkyn kunde man köpa liggdelar också, annars är det ju fullt liggläge, så en tunnare åkpåse kanske räcker?
Sköt om er och rapportera gärna om längd och vikt på lillklimpen!

Kram

2008-04-17 @ 11:57:23
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0