Torsdag...

I natt vaknade jag vid 01.00 av att Jimmy kom och sa att Oliver var jättevarm och att han kanske krampade.. Lilla vännen mådde inte alls bra, han lugnade ner sig när han fått alvedon och fick läsa lite Bamsetidning med pappa....
Så i morse fick vi vakna själv ute på soffan för ingen Oliver kom vid 06.30.. Han sov som en stock till kl 08.30, hade redan då ringt till dagis och sagt att vår lilla prins inte kommer idag..

Trodde att han skulle vara jättehängig idag men tok heller, full fart från start.. Man märker i och för sig att han är lite hängig, snorar och nyser och är blank på ögonen och när han lungnar ner sig mellan varven så lägger han sig i soffan....

Jag och Jimmy har varit och vägt den andra lilla prinsen och det såg bra ut.. Gått upp 65 gram på fyra dagar så det var godkänt.. Jag hoppas innerligt att jag får fortsätta med ammningen.. Farmor och farfar var här med Oliver och ingen var gladare än honom.. 

Nu vaknade båda mina pojkar så nu ska jag ge dom mat, så jag skriver nog mer ikväll..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0