Fredag...

Nu har vi fått lite potatismos och korv i magarna och grabbarna sover.. Tog en sväng ner på stan för att inhandla en jacka till Axel, blev dock inte långvarig för vi hade ingen vagn med till Oliver så han stack iväg så fort han fick chansen..:-) Superkul tyckte han, inte pappa som fick jaga.

Kan inte förstå vart kläderna efter Oliver har tagit vägen, alla kläder från storlek 68 och uppåt är borta. Nu när jag behöver dom som allra mest. Är så lämpligt att slippa köpa nytt, han växer ju så det knakar och då blir det en del pengar..:-(

Fick det där efterlängtade telefonsamtalet och hon sa tyvärr inte det vi ville höra just nu, det är fortsatt väntan och det hatar jag.. Tänk om folk kunde göra som jag vill, då skulle jag vara så nöjd så.. Vill ha hus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0