Går bara bra..


Har fått en ny favorit att lyssna på när jag är ute och går, till systers förtjusning..:-) Den här bruden, vilken energi hon har man går genast mycket fortare när hon kommer i lurarna..:-)

Dagen har jag delvis spenderat på stan, införskaffat lite nya kläder till gossarna.. Tyvärr ingenting till mig själv men det är ju inge kul nu när jag försöker gå ner lite i vikt.. Inte har jag några pengar heller..:-)

Axel har börjat äta gröt men det har inte varit så poppis tills idag, för idag köpte jag en annan gröt, med banansmak och den kan jag lova att han tyckte om..





På eftermiddan har faster varit här och busat, väldigt trevligt..:-) Lånade hennes bil ner på Hemköp och jisses, det kändes som om jag satt på backen och körde.. Är så van att åka våran "buss" som Jimmy kallar den, den sitter man så högt i dessutom höll jag knappt på att ta mig ur..

Kommentarer
Postat av: Saara

Kul att du gillar min blogg! Hur gammal är din son?

2008-08-21 @ 05:53:21
URL: http://chrystalrose.blogg.se/
Postat av: Faster

Haha sötnosen :-) måste skicka bilderna jag knäppte, när han sitter i vagnen :-)...kramar

2008-08-21 @ 12:37:45
URL: http://nillab.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var å såg henne live i fredags på gasklockorna med lars winnerbäck. grym brud och man blir väldigt uppiggad av henne =) Allt verkar bra med er. när ska vi ses??

PUss o kram Hanna

2008-08-21 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0