Grabbar...


Ja men va härlig han är min kära sambo.. Här sitter man och kämpar mot chipssuget och när jag kommer in i vardagsrummet så ligger han där och äter chips och dricker Joltcola.. Det är kärlek det..:-) Det är lite orättvist oxå, han kan tydligen äta hur mycket skräp som helst utan att det syns på honom och det kan inte jag... 

Men jag kände inte alls för att smaka ett, i och för sig så vet jag att jag inte bara kan ta ett utan då slinker det nog ner några fler och då är ju den här dagen bortkastad..

Haaa, vad jag kan.. (Måste peppa mig själv..:-)

Kommentarer
Postat av: Carina

Du fixar det Karro. Om det är så att du någon dag inte kan motstå något onyttigt så är det bara att fortsätta där du var och inte tappa greppet. Det är lätt att man tänker så, nä nu har jag ätit si och så, då kan jag lika gärna strunta i att vara nyttig den här dan. Så är det ju inte.

Lätt för mig att prata, men jag vet vad du går genom. Du kommer känna dig så nöjd när du klarat av att motstå bland annat chipsen som finns(fanns) i ditt vardagsrum.

Sköt om dig!

2008-08-20 @ 08:33:39
URL: http://www.123minsida.se/Carina75

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0