Jahaja..

Nu har det vanliga sommarvädret kommit tillbaka... regn, regn och åter regn. Usch va bittert det där lät, ska inte klaga nu när det varit kanonväder ett bra tag och det sägs ju att solen ska komma tillbaka..

Jimmy och Oliver som skulle åka och tittta på cross idag, det blir väl inställt för dom antar jag. Det blir väl bara lervälling på banan. Få se vad vi hittar på istället, det kanske blr uppehåll om vi har tur.

Axel bytte säng igår,  från vagga till spjälsäng och det märkte han nog av för han inte sovit speciellt bra inatt.. Jag är skittrött fast jag fick sova till 7.45 då stora prinsen kom och ville ha "krusov" (frukost) han får till det konstigt ibland..:-) När han ska säga mitt rum så blir det fortfarande "mitt tepete rum" och det lägger han även till om han säger "pappas tepete rum".. Fattar inte vart han fått det ifrån..

Kanske blir tvättstugan idag om jag har otur, skulle vara bra för tvättkorgen är inte riktigt full och det är då det ska tvättas för jag hatar proppfulla tvättkorgar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0