Läggdags..

Jimmy har lite skum humor, sitter här berdvid och tårarna rinner för han skrattar så mycket.. Det är nån gammal serie som han tittar på, en sån där som jag inte förstår mig på.. Knepig humorserie (IT-supportern).. Jag håller mig till mina romantiska komedier..:-)

Tack och lov för dagis.. Jag har inte haft så höga tankar om att dom ska ändra tiderna för 15 timmars barnen till 3 tim/ dag mån-fre.. Men det verkar passa Oliver hur bra som helst, han får sin dos av kompisar och lek varje dag.. Gruvar mig dock för vintern när man ska på med overall och allt på båda barnen. Hinner knappt hem och ta av Axel så ska den på igen..  
Sen Oliver började igen så har han faktiskt lugnat sig i sitt humör, han kan såklart fortfarande.. Man han är helt klart en nöjdare kille nu.. Ingen blir gladare än jag när han är glad och nöjd.

Dagen blev inte ritkigt som jag tänkt mig men den blev bra ändå.. Tvätten har fått sig en omgång och jag skäms för att berätta men jag har inte tvättat på nästan två veckor.. Överfull tvättkorg, fick till och med gå två gånger till tvättstugan. Jag som hatar när den är överfull, att jag inte lär mig att jag ska tvätta oftare.. Ska boka en tid i morgon och skriva upp i kalendern och sen är det struntsamma om den bara är halvfull, det ska tvättas ändå..

Nu ska det sovas..

Kommentarer
Postat av: Titti

Ni måste vara duktiga ändå, för här fyller vi en tvättkorg om dagen. Tvättar minst en maskin om dagen....

2008-08-14 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0