Måndag...

Ja vad ska man skriva här då, det händer som sagt inte så mycket om dagarna..

Igår var vi till Orbaden och hälsade på.. Morfar har köpt en åkgräsklippare och så fort Oliver såg den så blev den väldigt spännande. Stod länge och bara tittade och vägrade åka, men efter mycket om och men så satte han sig på den och då blev det precis som jag trodde, han skulle inte kliva av när vi skulle åka hem..
Slutade med att jag fick muta honom med att vi skulle åka och köpa någonting gott och det då gick det väl vägen.. Hade han fått bestämma så skulle han åkt hela kvällen..:-)

Synd för mig att det spöregna ute nu på morgonen när vi skulle till dagis, då kunde jag ju inte ta den där härliga promenaden som jag så innerligt behövde..:-)
Ställde mig faktiskt på vågen i morse innan frukost och tro det eller ej så var det ingen förändring uppåt. Jag trodde att jag gått upp minst 5 kg men jag låg på samma vikt som tidigare vilket jag inte riktigt förstår, men nu är det bara att köra på..
Nu ska jag nog sätta mig och leta lite nyttiga och goda recept..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0