Solen tittar fram..

Har fortfarande så himla ont i munnen, kan inte äta mina goda hårdmackor med kalkon, avokado och tomat till frukost..:-(
Axel sov till 07.30 i morse fast ha somnade vid 18.45 igår, vaknade vid 05 och fick lite mat.. Duktig kille. Oliver däremot vaknade kl 06.05 och skulle ha frukost, fast han är ju duktig han oxå.:-) Han är på dagis och busar av sig lite..

Sitter och väntar på en intressant telefonsamtal, önskar hon kunde ringa snart så vi slipper fundera så mycket.. Kankske skulle ta saken i egna händer???

Ikväll blir det god och onyttig mat, ser verkligen fram emot det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad spännande. Lova att höra av dig när det händer nåt :-)



Jag bara väntar på att Noah ska börja sova en hel natt, eller åtminstone längre perioder än 4 timmar. Men han ger mig åtminstone lite sovmorgon, i dag vaknade vi 10,35 :-)



Kram

2008-08-28 @ 11:03:20
Postat av: Malin Andersson

oj glömde skriva namnet... men det var ju jag :-)

/M

2008-08-28 @ 11:04:16
Postat av: Titti

Hejhå! Varför har du ont i munnen gumman? Ringer nån dag när det lugnat ner sig lite här. krama prinsarna! Kram

2008-08-28 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0