Taggad som tusan..

Nu känner jag mig duktig, en timmes promenad och hälsosam frukost bestående av en smoothie på multijuice (inget socker eller sötningsmedel) en banan, linfrön och frysta hallon.. Supergod, helt klart den godaste jag ätit hittills..:-) Sportbröd med kalkon, tomat och avokado.. Åhh längtar redan tills frukosten i morgon..

Till lunch blir det wraps på dinkelmjöl med kött, svamp stekta i en kryddmix och till det grönsaker och guaccamale (stavning) Den ser jag också fram emot..:-)

Tusan va duktig jag är, nu gäller det bara att hålla i detta och inte ledsna efter några dagar.. Får man bara in promenaderna varje dag och att inte äta chips och massa skräpmat så kommer det att funka..

Oliver har varit på dagis och han älskar verkligen att vara där, han är en glad kille nu om dagarna.. Inget grin och skrik att han ska ha det ena eller det andra utan han kan faktiskt acceptera ett nej..
Tycker fortfarande att det är lite trist det här med 3 timmar/ dag på dagis men som sagt så länge Oliver är nöjd.. Det är lite synd att han inte har möjligheten att äta lunch där, det är ju faktiskt en träning i sig, att äta tillsammans med andra barn.. Det blir ju annat när jag också börjar jobba och då ska ju båda grabbarna på dagis..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0