Tisdag..

Oliver blev hemma från dagis idag, trodde han hade feber i morse.. Han har hostat lite inatt och i morse när jag skulle väcka honom så tyckte jag att han var varm så jag lät honom sova. Ringde dagis och sjukanmälde men sen när han vakande så var han inte alls varm utan det var full fart på killen...:-)

Skulle ta min dagiliga promenad i morse men det ville inte Axel så jag fick vända efter 10 minuter och sen tog jag en kortare runda, alltid något..:-)
Har börjat fundera på om Axel oxå har problem med polyperna, lika som Oliver hade.. Han tog bort dom när var ett år. Axel är täppt när han ligger ner och så blev det efter förkylningen han hade för en veckan sen.. Hjälper inte med nässpray, jättejobbigt för honom..

Idag ska vi kolla på ett hus....:-) Tjoho...

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att Oliver inte blev sjuk.



Spännande. Vad var det för hus och hur gick det på visningen?



Ha det så bra!

2008-08-26 @ 20:19:56
URL: http://www.123minsida.se/Carina75

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0