Kväll igen..

Dagarna ser ganska lika ut nu sen Oliver börjad på dagis igen.. Händer inte så mycket.. Har börjat få riktiga sovrutiner när det gäller Axel, vilket är skönt.. Man vet på ett ungefär hur dagarna kommer att se ut och det kanske inte alltid är så jättekul egentligen, men nu måste jag ta tag i detta..
Nu ska jag göra någonting åt min trötthet så jag blir piggare och gladare och med på köpet kanske jag får mer "ork" att hitta på något på eftermiddagarna..

På med gympaskorna är en bra början sen när jag fått upp flåset lite så ska jag börja på spinning.. Det är kanon, får j'vligt ont i rumpan i början men det går över.. Det känns verkligen att man gör något hälsosamt, svettas som en gris men det är så det ska vara..

Så här ser riktiga prinsar ut..:-) Fått av mormor och är så himla kul att ha på skallen..


Axel verkar inte bry sig så mycket..


Man kan ju undra vart Oliver har fått det här ifrån.. Han lägger in en "snus", kramar köttfärsen och sen lägger den under läppen...



Kommentarer
Postat av: Titti

Ja är man prins så är man :o)

2008-08-15 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0