Söndagkväll..

Den här dagen har gått väldigt fort, ungefär så här har den sett ut för den som är intresserad...:-)

  • Puttsat fönster
  • bytt gardiner i köket
  • lekt i Olivers "teppetterum"
  • på promenad med Malin, mamma och en massa vagnar
  • tacolunch
  • puttsa fler fönster
  • ute och lekt i lekparken och Oliver har cyklat lite
  • puttsat ännu fler fönster
  • middag
  • badat en lortgris
  • kvällsfikat (inte jag..:-) 
  • OCH NU ÄR DET TYST OCH LUGNT!!!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och göra mig lite popcorn eller om jag ska vara superduktig och låta bli, det är fortfarande helg och popcorn är väl inte så farligt..


Kommentarer
Postat av: Carina

Hjälp vad du har hunnit med idag! Vore jag du skulle jag vara riktigt nöjd med mig själv. Skulle behöva putsa lite fönster jag med.

Ha det så bra

2008-08-25 @ 20:55:43
URL: http://www.123minsida.se/Carina75

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0