Oliver..

Fy mig!!! Det blev ingen promenad ikväll, satt inne med Oliver när han skulle sova och tänkte att jag skulle gå sen men han kände helt enkelt inte för att sova.. Så fort jag reste mig upp så satte han sig upp och sa "mamma sitt" så det var bara att lyda...:-)
Känner att jag har lite ångest för det men jag har ätit duktigt och tar nya tag i morgon..

Oliver har så sköna uttryck:

- Men nuru mamma ska jag... Så ser han lite lurig ut och lägger huvudet på sne..
- Kom då allahopa till mitt teppetterum.
- Vet du...? Säger man nej då förstår han inte det och fortsätter säga "Vet du??" Man måste säga ja, då kan han ibland berätta att "pappa jobbe" eller "Oliever äter macka" "Axel vaken" precis som om han tycker att det är så himla kul att prata så han bara hittar på något.. Han är så skön våran kille, pratar hela tiden..:-)
- Då komme affo lisen (farbror polisen) och säger bajabaja.. När man tex inte har bälte på sig..

Det kommer mera sköna uttryck.. Nu ska jag gå och titta på "Hells Kitchen"

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad härlig han är Oliver. Jag älskar att läsa barns kommentarer och funderingar. Längtar efter att få läsa mer här. Du förstår kanske att jag har världens bästa jobb som får vara med era underbara barn.



Du ska inte ha dåligt samvete för att det inte blev någon promenad ikväll. Tycker du är jätteduktig och dessutom behövde Oliver dig ikväll.



Ha det så bra.

2008-08-21 @ 22:36:46
URL: http://www.123minsida.se/Carina75

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0