Regn...


God morgon..

Det blir ju inte lättare med tröttheten när det spöregnar ute.. Blir så less!! Måste försöka rycka upp mig nu. Jag och Jimmy ska förhoppningsvis ut och äta i morgonkväll, hans ska bjuda mig för att han tycker att jag gör ett så bra jobb här hemma.. Alltid kul med lite uppmuntran, tycker det är roligt att hålla på att dona här hemma och det blir ju extra kul när man får uppskattning för det..:-)

Brukar alltid plocka ihop alla leksaker och sånt som är framme innan jag går och lägger mig men igår orkade jag inte och det ångrar jag idag... Jimmy jobbar skitpass idag 8-21 så jag blir nog tvungen till att plocka själv..:-(

Idag ska jag till doktorn med Axel, vet inte riktigt hur jag ska styra upp det med Oliver.. Måste försöka fixa barnvakt, han river väl stället om han följer med.. Han har fortfarande inte fattat det här med "NEJ"

Nä nu måste jag gå och plocka om jag ska bli klar till 10 för då ska vi åka till faster..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0