Har ingen lust...

Här var det länge sedan jag var in... Sen sist har det varit så fint väder att jag har inte orkat suttit här vid datorn överhuvudtaget.
Vi har legat på stranden och gotta oss, Oliver har varit som en liten fisk och jag har passat på att solat när Axel har sovit en stund, så lite färg har jag fått.. Det har gått jättebra med Axel på stranden, hade varit lite knivigt om han har varit vrång och vägrat vara där..:-)

Mina guldgossar...


Axel ligger och har det bra och smackar på sin trasa i sin babysitter.


Favoritsysselsättningen på stranden, gräva gropar..:-)


Ofrivilligt dopp


Cyklop är ett måste, han blev riktigt förvånad när han insåg att han kunde titta under vattnet..


Vad är det frågan om nu då???

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka härliga bilder på dina barn. Låter som ni har en bra sommar. Skönt. Jag njuter av semestern, men jag börjar samtidigt på att sakna alla barn väldigt mycket. Har en vecka kvar som jag ska njuta av och sen ska jag gosa med alla barn jag inte träffat på flera veckor. Bara hoppas att de inte blivit alltför blyga under sina ledigheter.

Ha det så bra och krama om barnen från mig.

2008-08-01 @ 12:36:51
URL: http://www.123minsida.se/Carina75
Postat av: Ihn

Hejsan!

Ville bara säga att Oliver och Axel är så himla söta och vad stor de har blivit.. Hoppas att ni har haft en jätte härligt sommar, det har vi haft. Fast på måndag börjar allvaret för mig, för då är det dags att börja jobba igen.. Ha det bra..

2008-08-01 @ 16:08:09
URL: http://blogg.passagen.se/mirmis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0