Ojoj...

Herreguud vilken dag...

Oliver är i en väldigt härlig period av sitt liv, jag tror det kallas trotsåldern..!!! Han testar oss i allt, säger man nej till någonting så kan han titta på en och le lite och så gör han det ännu värre.

Idag har det varit en av de "värsta" dagarna.. Vi har gått på knäna, tänk att en 2,5 åring kan få en att gå i taket så många gånger man blir ju galen.. Hur göra???? 
Han blir jätteledsen när vi säger åt honom, han kommer sen och kramas och myser. Det verkar som om han vet att han har gjort fel och ändå gör han om samma sak, fast han vet att han inte får.. Men det är väl kanske det som är trotsålder..

19.15 Nu sover båda gossarna, Axel ska väl vakna en till gång innan natten för det var lite tidigt att lägga honom nu.. Men han var jättetrött så vad göra..:-)
Oliver ska få gå på dagis i morgon och då är det ju bra om han är utvilad och glad..:-) Han har inte sovit något idag så det är väl antagligen därför han har varit stökig, han somnade efter mycket om och men, precis i en mening"Jag vill INTE soja"..
Va nyss in igen, han vaknade och ville åter igen inte sova så vi läste in bok och han somnade efter halva.. Lillvännen, han är för härlig..:-) 

Dom har börjat med 3 timmar/dag på dagis så han ska vara där mellan 8-11, han har verkligen längtat efter dagis så jag hoppas innerligt att det blir en bra natt för honom.

Axel och jag ska till BVC i morgon och det ska bli väldigt spännande, har inte varit där sen 25 juni..

Förresten så är jag lite nyfiken på vilka ni är som läser här inne, några vet jag men det skulle vara kul om ni bara kunde lämna ett litet hej.. så vilka är ni..:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

Skönt att dagis drar igång igen, men är det inte bökigt med bara 3 timmar? Skönt att höra att det inte bara är vår 2 åring som får oss att gå i taket, vi börjar nästan tro att vi misslyckats totalt som föräldrar!

Sov gott. Kram

2008-08-10 @ 20:58:50
Postat av: Lasse Gunnarsson

Hej Karro Pappa Lasse læser din blogg ofta, spec nær man ær hemmifrån. Fortsætt o skriv, kul, Marianne tyckte du har det bra førberett infør dina memoarer. Nu sitter jag i Mosjøen, hemma på fredag. Kram.

2008-08-11 @ 13:10:14
Postat av: Carina

Att jag läser din blogg vet du ju redan. Tycker det är jätteroligt att läsa och följa allt som händer. Du har dessutom ett så härligt sätt att skriva på så jag kilar alltid in här när jag knäpper på datorn för att se om det hänt något nytt. Gillar även att du lägger in bilder.

Härligt att få träffa Oliver igen. Han är helt underbar!

Carina (från Myran)

2008-08-11 @ 15:02:01
URL: http://www.123minsida.se/Carina75
Postat av: Ihn

Hej hej..



Jag är här inne och läser ganska ofta.. är så härligt att läsa om era dagar och vad som händer med pojkarna.



Kram Ihn!

2008-08-11 @ 19:31:34
URL: http://blogg.passagen.se/mirmis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0