Varför är jag så trött???


God kväll...

Är är så trött i kroppen att jag skulle kunna lägga mig på golvet och somna på två sekunder, längesen jag kände mig så seg och konstig.. Kan tänkas att jag börjar på bli sjuk men det har jag ju inte tid med.. Ont i ryggen, en massa blåsor i munnen och tappar hår, undrar vad det beror på.. Ryggenont är väl antagligen för att man går och bär på vår "lilla" 8 kilos kille halva dagarna, han trivs bäst i famnen..:-) men det andra vet jag inte riktigt.. Blir lite orolig för håret.

Vill ha, vill ha, vill ha.. Tänka om man kunde få allt man ville ha här i livet, kanske inte skulle vara så kul alla gånger men just denna gång skulle det vara perfekt.. Jag pratar hus, det är bra synd att det inte bara är vi som är ute efter hus här i stan.. Den som väntar på något gott...

Nu ska jag krypa ner och lyssna på Axel härliga andetag, tänk att vi fick så härliga grabbar..:-)

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Tack, vad snäll du är! :) Jag brukar kika in hos dig jag med! Det är så roligt att läsa när du också har tätt mellan dina små :) Hur mycket skiljer det mellan dina pojkar?

2008-08-27 @ 08:16:32
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Ja de kommer nog att leka jättebra när de blir äldre :) Det är 1 år och nästan 8 månader mellan mina. I början var Elvis på Ella hela tiden och visste inte alls vad försiktig var. Ena stunden så pussade han henne och nästa fick hon sig en smäll. Nu är det dock mycket bättre och han är så go med henne. "Titta Ella! traktor!" osv :)

2008-08-27 @ 08:58:49
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0