Vilken skön dag...


Vilken skillnad det kan vara på dagar och dagar. Idag har vi haft en kanondag, alla har varit snälla och glada. Oliver märker av på en gång om jag eller Jimmy har en dålig dag, då spinner han bara vidare på det och gör det ännu jobbigare.
Axel har sovit mest hela dagen, stackarn.. När han väl varit vaken så är glad och pratar hela tiden ändå, fast han är sjuk.. Han är en liten solstråle, är man less och irriterad på något och tittar på honom när han lägger av ett jätteleende så blir allt bra på en gång..:-)



Oliver tycker det är så kul att använda hushållsrullen som kikare.. En dag gick det illa, då råkade han gå rakt in i väggen resultatet blev grin och en röd ring runt ögat..



Jag och Oliver tog en tupplur på två timmar idag och det är ju så underbart, men tyvärr blir man inte så mycket piggare efteråt men det välbehövligt.. Det gör gott.

Blev kinamat på kvällningen och det smakade tyvärr ingenting, jag vet i och för sig att det är jättegott så jag får väl trösta mig med det..:-) Oliver åt 6 bollar med friterad kyckling och ris, inte bra alls men det är ju faktiskt fredagkväll och då ska det vara lite extra.. Får ta igen det till veckan, då ska det serveras bra mat hela veckan med massa grönsaker, potatis och fisk bla..

Känner på mig att det kommer ploppa upp ett hus som vi vill ha snart, har hört att det kommer att komma lite hus här på Granberg..:-) Bara att vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Titti

Inte alls omöjligt att min bil drar mot gävle på ons, får se hur vi mår.

Igår tittade vi på kort och Hilda sa direkt "Askel, Oliev!" när vi såg korten från er. Och "Kajjo"!

Ha en trevlig helg!Kram

2008-08-09 @ 07:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0