:-(

Sitter man framför denna burk igen, kan inte förstå att det ska vara så svårt att hålla sig borta... Det blir nog ingen Yoga för mig idag.. Känner mig konstig.. Ont i magen på höger sida när jag gör snabba rörelser, ryggont och yr i skallen.. Hur ska det sluta? Jag har ju typ 6-7 veckor kvar...
Allt är ju så jobbigt, skulle kunna sova hela dagarna... Trött och slut!!!
Nu längtar jag bara tilI början av mars när vi ska till Gävle och träffa nån läkare som förhoppningsvis ska ge oss ett datum när lille vännen ska komma ut till oss..  Tur att jag ska till barnmorskan min på torsdag så jag får kolla magen... Måste naturligtvis ringa om det blir värre..

Nu ska vi hämta vilddjuret vårat..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0