0,5 liter snor/ dygn


Ja då sover prinsen efter att ha lekt med både morfar och faster.. Han blir så lycklig.. Han har ätit som en häst idag, först åt han nästan 3 pannkakor till lunch, åt lite före oss för jag hade tänkt att han skulle sova när vi åt men de planerna hade inte Oliver.. Sen åt han lasagne när vi skulle äta, han kan ju så klart inte sitta och titta på när vi äter.. Herreguud!!
Lekte lite med bilarna och tittade på bamse emellanåt.. Vid 17 blev det ju middag oxå och då gjorde vi fiskpanetter och spenat och tusan så gott det var.. Oliver stod berdvid mig vid diskbänken på en pall och vände fisken i ägg och ströbröd sen gjorde han en egen röra med alla möjliga kryddor, ägg och mjöl.. Han tyckte det var hur kul som helst, det är ju sådanna stunder som man ska ha kameran i närheten och helst laddad.. Men men..

Förkylningen är inte så bra, men jag har inte feber i allafall och jag hoppas jag slipper.. Brukar inte få feber men inte skulle det förvåna mig om jag får det nu.. Allt blir ju såklart extra jobbigt när man är stor som ett hus, det är inte mycket man tål nu..

Nu ska jag gå och mysa framför tvn, tända massa ljus och ta det lugnt, kanske ta en macka eller två om det finns någon vill säga.. Det är lite glest på hyllorna här i huset, men det ska det bli ändring på i morgon om vi orkar åka och storhandla.. En tripp till Thalins blir det nog iallafall, skulle alldeles ha haft ett par nya gympaskor..

Kollade på järnkontoret ikväll och man producerar 0,5 liter snor per dygn i kroppen och när man är förkyld så blir det 1 liter snor, det är ju för tusan ett helt mjölkpaket.. Inte konstigt man måste snyta sig hela tiden och blir röd under näsan...!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0