5 veckor kvar, förhoppningsvis...

tills våran bebis kommer till oss.....

Dagen har gått väldans långsamt, fast Oliver har varit på dagis.. Vilket är skönt vissa dagar.. Erica kom ner och hälsade på, alltid trevligt, kaffe och glass blev det innan vi drog ner på stan.. Skulle in på Intrersport och kolla lite, men hua va folk det var där, 50% på nästan allt, folk blir ju galen när det är rea...

Oliver har inte haft någon bra dag på dagis idag, gnällt åt det mesta och ville inte ha någon mat..
Igår fixade jag iordning potatisbullar och bacon till oss, men den tallriken sköt han undan och sa "kyck int om" vilket betyder "tycker inte om" det som är så gott tänkte jag.. Idag fick han det på dagis.. Stackars barn..
Så nu får jag plussa på det på listan för mindre populär mat tillsammans med blodpudding, han grinade när han fick det första gången sen har det inte gått alls.. Men man kan ju inte tycka om allt, han äter ju faktiskt det mesta..

Hos barnmorskan gick det väl ganska bra, inget + på vågen vilket känns skönt.. Fortfarande lågt Hb 98, men jag känner mig inte lika trött och slut som sist när jag hade 95 så det är väl huvudsaken att jag känner mig någorlunda pigg.. Fick order om att köpa sånt där hårt paltbröd, är lite skeptisk men jag kan ju alltid prova det kanske är gott..

Nu är jag så trött så jag tror nästan jag ska lägga mig i soffan och hoppas att jag kan hålla mig vaken till Gynning annars får det helt enkelt bli sängen..
Få se om min kära sambo åker på Hemköp och fixar något gott..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0