Alla hjärtans dag!!!!

EN JÄTTEKRAM TILL ALLA PÅ ALLA HJÄRTANS DAG


Ja då har man 5 timmar lugn och ro framför sig, har precis lämnat Oliver på hans favoritställe... Idag ska jag nog gå igenom och tvätta lite bebiskläder.. Pappa har fixat hyllor till våra garderober, så nu kan jag äntligen lägga kläder på hyllor.. Vi har hela 11 garderober men endast i en finns det hyllor annars är det sån här hängstång och det tycker jag är helt värdelöst... Hursomhelst..

Igår var jag på syjunta med tjejerna, hur trevligt som helst.. Man känner verkligen att man behöver den där kvällen för sig själv.. Är ju lite knepigt att kalla det syjunta för ingen av oss syr, det har vi skippat för längesen men det är ju i och för sig ett bra namn, låter lite mer seriöst.. Vi har så mycket att svallra om i allafall...:-)

Annars var väl dagen ganska lugn, va ner på stan en sväng med Tette och köpte en present till mitt hjärta.. Skulle köpa bara en men så var jag ju in på JC och hittade en jättefin koffta som jag var tvungen att köpa.. Inte så jättebra för ekonomin men men...

Nu återstår att se om lilla jag får något...


Kommentarer
Postat av: Titti

Kram till dig, Oliver, Jimmy och magen också!
Hoppas han köpt nått fint till dig! Själv vänter jag fortfarande på present för att ha fött D en vacker dotter och en lika vacker son! Brukar man inte få en present då?

2008-02-14 @ 10:01:44
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0