Är så trött...

Nu känner jag att jag börjar bli bra less på denna mage... Nu är våran lilla älskling komma ut istället.. Jag frustar och suckar så fort jag ska förflytta mig..

Som tex när vi ligger och sover och jag ska vända mig och byta sida då håller Jimmy och Oliver nästan på att hoppas ur sängen, flodhäst.....ja det skulle man kunna säga!!!

Resa mig upp ur soffa är ett helt företag, det är tur att Oliver brukar komma och rädda mig "Hjäpa" säger han och så tar han i för allt han har..

Kissa, ja kommer jag ut ifrån toa så är jag tvungen att fråga Jimmy ibland om jag verkligen var på toa för då är jag kissnödig igen.. Det är tur att jag inte behöver kliva upp på natten, det lilla pyret ligger med huvudet neråt så h*n trycker väl på blåsan när jag är upprätt..

Knappt har jag några kläder som passar, ser verkligen framemot att tappa några kilon när detta är över.. Det ska jag banne mig gå in stenhårt för.. Ska köpa mig ett par riktigt gympaskor, har ju inte ens det.. 

Jimmy Bergman ska sluta snusa, idag räknade han ut att han lägger ner ungefär 15000 kr på snus varje år.. Då fick det vara nog.. Bara att hoppas att han inte blir en surgubbe för då måste jag nog köpa en dosa eller två till honom för det orkar jag inte med nu...:-) Håller mina tummar för att det ska gå bra..

 

Kommentarer
Postat av: Titti

Din stackare, det är inte lätt att vara höggravid! Fy fasiken vad tungt det var!
Sluta snusa gjorde D för ett år sen ungefär, han tuggade tuggummi till förbannelse istället, och jag som inte tål när folk smaskar hotade med att slänga ut honom om han inte slutade tugga. Så nu varken snusar eller tuggar han, men inte har vi 15 000 mer på kontot för det!
Ska vi äta på MAX eller nått när vi kommer i nästa vecka? Så slipper vi tänka på mat?! H gillar "hambujjaj"! Ta hand om magen, ringer dig på måndag!
Kram

2008-02-23 @ 14:16:27
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0