Dagisdag..

"Äntligen" skulle nog Oliver säga om han kunde... Han har nog längtat efter dagis skulle jag tro, blev superlycklig när jag sa i morse att han skulle dit.. Ganska tråkigt väder idag för övrigt, +3 och moln så idag blir jag nog bara inne.. Det ska vara om Tette är ledig då som jag kanske tar mig ut, vi brukar ha date på måndagar...
 
Igår var vi upp till morfar och hälsade på, det blev pizza till middag och tusan så gott det var.. Kom och tänka på eller jag tänker på det de flesta gångerna vi köper pizza... När man var liten, jag och syrran var väl typ 8 och 11 år.. Det flesta fredagarna då så brukade vi åka och bada i Arbrå och sen köpa pizza på "Dundret" i Arbrå.. Fick titta på när dom gjorde pizzerna och det var alltid lika kul.. Tänk va god pizzan var då när man åt så sällan.. Jag längtar tillbaka till den smaken och känslan.. Då var det något speciellt, det är det inte nu precis och det tycker jag är jättetråkigt..
Man skulle ju i och för sig kunna göra något åt det där med att inte äta för ofta, men ibland blir det tyvärr idetorka.... Och då är det ju bra att ta till Pizza.. Oliver tycker inte om det, han tycker det är jättekul att säga pizza och han vill nog bra gärna tycka om det men icke och det är ju bra..

Idag blir det nog lite städning, dammsuga. Det är så fruktansvärt halt på golven här hemma det säger de flesta som kommer hit iallafall så jag kanske till och med ska lyxa till det med att skura golven... Få se om jag har orken..:-)

Kommentarer
Postat av: Titti

DU SKA INTE SKURA GOLV I DITT TILLSTÅND! D kan väl Jimmy göra!
Pixxa, hamburgare och tacos är vardagsmat. Fest är det när vi äter stekt strömming eller kålpudding. Konstigt det blev va! Trodde mán inte när man bodde hemma och husmanskost var skittråkigt!
Puss och kram

2008-02-18 @ 15:33:53
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Det blir jätte halt på golv av halksockor. Tänkte att kanske grabben hade sånna :) Alltså det är nå medel i dom som gör golven hala...

2008-02-18 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0