Det är ju underbart...

SNÖ SNÖ SNÖ, kan inte bli bättre... Idag blir det att gå ut och åka snow racer med junior, han har tjatat på att gå ut i flera dagar.. Systeryster kommer med tåget nu kl 11 så jag hoppas hon har varma kläder så hon kan vara ute nu när hon kommer upp till Norrland..:-)
Nu ska jag gå och klä på mig lite varma kläder och gå ut. Sen ska jag göra pitabröd, få se hur det blir, spännande!! Morfar kommer hit och äter med oss, kycklingkebab i pitabröd om det nu blir nått bröd annars får jag helt sonika göra sallad bara..

Såg att "I en annan del av Köping" ska börja på söndag och det är ju helt underbart, vilka sköna människor så det ser vi verkligen fram emot.. 

Det kommer mera.......

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gumman!

Lägger in min adress till bloggen bara =)
Hoppas allt e bra med magen och allt! Kram Kram

2008-02-03 @ 21:13:04
URL: http://idapidasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0