En lugn kväll framför tv:n väntar..

Ja då är det slut för idag....

Det kanske är halksockorna som Oliver har på sig som gör att det blir halt på golvet, då spelar det ju ingen roll hur mycket jag skurar då är det ju halt ändå... Folket får helt enkelt ta det lugnt i svängarna här hemma, för själv har jag inga problem.. Tack för den upplysningen!!!!

Jag gjorde ingenting som jag tänkt göra idag, diska gjorde jag i och för sig men det gick ju på en grisblink... Det är knepigt, när man är hemma med Oliver en dag så brukar tiden gå så sakta om man inte har något inplanerat, det räcker med att någon kommer och hälsar på så går dagen ganska fort.. Men när det där stackars 15 timmarna i veckan ska ge lite lugn och ro så går det så himla fort.. Man känner sig så stressad över allt man borde göra när man har tid och inte har en liten busunge efter sig som springer och plockar fram allt igen efter man städat.. Antar att det är därför tiden går så fort..
Från och med nu ska jag inte spendera dagarna Oliver är på dagis till att städa och plocka, jag ska bara slöa... Gud va härligt det låter..:-)

Imorgon ska jag som sagt inte göra någonting som har med städning att göra.. Erica kommer eventuellt ner och hälsar på, men hon får ta det som det är.. Och likaså Tette som oxå kanske kommer.. De får helt sonika ge tusan att titta i hörnen..:-) För om dom närmar sig så kanske dammråttorna kommer och jagar dom..hihi.. Nej skämt och sido så illa är det väl ändå inte..

Ska även till barnmorskan och lyssna på lilltrollet i magen och förhoppningsvis få positiva besked om mitt Hb, för nu har jag verkligen varit duktig med järntabletterna..

Kommentarer
Postat av: failures

Ha en trevlig kväll!

2008-02-18 @ 20:30:53
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

2008-02-18 @ 20:31:13
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Titti

Dom kommer väl för att träffa dig och inte dina "husdjur" dammråttorna?!?! Kram

2008-02-19 @ 02:39:56
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0