Fredagkväll...

Va härligt det var idag... Vi tog kälken och drog iväg till farmor och farfar på förmiddagen, inte så skitkul att åka efter vanliga vägen det går ju bara rakt fram... och hur kul är det?? Så på hemvägen tog vi stigen genom skogen och det var roligare kan jag lova... Mycket gupp och slingrigt...:-) Det var inte lika kul för mig när vi kom in en bit på stigen snön tog liksom nästan slut då är det inte så lätt att dra då men Oliver tjöt av skratt.. så det gick ganska bra ändå..

Hemma väntade makaroner och korv, har nog aldrig sett en unge som äter så mycket, fem korvar tror jag han kom upp i och makaroner, plus att han åt broccoli och majs.. Det är så härligt att se..:-)

Det blev ju en tripp till Hemköp oxå men tyvärr var jag inte så duktig som jag hade tänkt att vara... Köpte vindruvor och ramlösa och det var ju toppen men sen slank det ner en liiiiten 1,5 liters Cola och ett liiiitet rör med Pringels. Har dock inte tagit nästan något av chipsen så dom får jag ta fram i morgon när Hjärtat har kommit hem så är dom slut på ett kick..
Blev även tacos till mig och Oliver och han åt så det stod härliga till...

Ikväll har Malin varit här och tittat på "Let´s dance". Oliver blev superglad när hon kom. "Mali, Mali" har han gått runt och sagt hela tiden och visat alla sin saker, bla det fina huset vi byggde till djuren häromdagen.. Malin blev nästan tårögd, så fint var det... Hahaha, eller hur Malin???

Nu ska jag gå och lägga mig, är så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0