Jaha, en ny dag..

Efter att ha busat sig i säng igår sov junior till 8.00 i morse och ingen blev gladar än jag... Vaknade inatt av att han sparkade mig på smalbenet, låg och funderade på hur det var möjligt, han låg ju berdvid mig alldeles nyss.. Tittade ner mot fotändan och såg att han låg med Jimmys smalben som huvudkudde och sen rakt ut.. Han är som en liten orm, ligger inte stilla för fem öre.. Men han sparkas iallafall inte i vanliga fall..

Imorse pussade han bebisen god morgon och sa "Vake" "Nu, Käm" det betyder att ska vara kräm till frukost idag, kanske inte det bäst men han äter bra.. Har ätit tomtegröt några mornar nu så han är väl less på det.. Ska nog köpa Grahamsgröt och äppelmos idag, guuud så gott, hoppas han oxå tycker det.. Är annars dålig på att koka gröt, manngryn är ju jättegott men jag bränner fast varje gång, slår aldrig fel... Hursomhelst...

Idag blir det inte många knop, kanske läsa lite och ligga i soffan och slöa.. Förhoppningsvis kan jag gå på Yoga idag, Jimmy jobbar så klart så vet inte om jag har barnvakt, det visar sig..

Bilder från igår får det nog bli en annan gång, min kära sambo som annars är så ordningsam hittar inte sladden... Jag som har knäppt kort på magen..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0