Kvällen är kommen..

Nu har en till dag snart gått, det går fort när man har roligt... Har varit till morfar och busat, letade fram lite böcker som jag och syrran hade när vi var små, finns hur mycket som helst och det är så kul att läsa dom igen.. Man kommer ihåg allt..
Åt spagetti och köttfärssås igen men vad gör det när Oliver äter som en häst,  då är jag så lycklig...:-)
 
Oliver ville så klart gå ut hela tiden och det är ju ett himla pissväder, så fint för nån dag sedan och idag, bara för att vi var lediga och inte skulle på dagis så regnar det förstås.. Är det inte underbart väder vi har..

Han skulle kunna vara ute hela dagarna om han fick.. Det är synd att det är så bökigt allting när man är på tjocken, inte bara att klä på sig massa kläder och gå ut och leka tyvärr... Man är som en elefant när man ska ta sig framåt i kläderna som ma knappt får på sig och jackan ska jag inte prata om, den får jag inte ens igen.. Så det är liksom inte så behagligt.. Men nu får jag nog sluta att klaga, jag ska ju faktiskt få ett till litet troll att gosa med..

Jag sa till Jimmy idag:
- Tänk om den lille skulle mot förmodan få för sig att komma ut, eller att det händer något annat nu när du är nere i Trollhättan, vad gör vi då???
- Det är lugnt, grabbarna har lovat att vi vänder och åker hem på en gång om det skulle ske.. Men det skulle ju underlätta om det sker när vi är i Gävle så inte det blir så förbaskat långt hem...

Det känns ju för tryggt att dom skulle offra en bandymatch för min skull...:-)

Nu ska jag gå och lägga prinsen, först måste jag göra lite "lälling" annars blir det inte riktigt rätt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0