Lång natt..

Det är inte ofta jag längtar tills det är morgon, men i natt har jag inte sovit nästan någonting och Oliver har sovit sådär.. Igår kväll när jag skulle lägga mig så hostade han ganska mycket och vaknade till när vi skulle fixa med täcken hit och dit så jag tänkte att det är lika bra att ge honom hostmedicin.. Drog upp i en spruta och han smackade i sig, "mmm nam nam" förstår inte hur ungen kan tycka om Molipect, fy tusan!!

Sen hade vi båda svårt att sova, "gosa" sa han och la sig mot min kind och så låg han tills han sonmade efter ungefär 1 timme.. Han har vissa nätter då han är extra myssjuk och då ska han ligga tätt tätt intill.. Det är så klart jättemysigt men det blir så himla varmt.. Oftast sover jag utan täcke och det blir ju så mycket varmare när en liten kamin ligger bredvid en, då spelar det ingen roll om man har täcke eller inte..

Sen är det ju denna näsa som jag kan blli tokig på.... Täppt och täppt, jag hoppas innerligt att det går över när lillkraken är framme.. Så blev det i allafall med Oliver..

Idag ska dom på utflykt till "Mulleskogen" med dagis, det är så kul när dom hittar på saker.. Det är ju sportlov nu så det är inte så många barn så det är väl lättare att ge sig ut.. Korvgrillning och leka i skogen, kan inte bli en bättre dag för min lilla prins..
Peppar, peppar så är Oliver pigg.. Han måste ha ett sjuhelsike immunförsvar, Jimmy har gått och snorat och hosta i omgångar i typ 3 veckor och jag i och för sig bara i några dagar men Oliver är det inget fel på alls.. Nu ska jag inte säga för mycket för det kommer väl ett bakslag antar jag, men det var ju tur att han inte missade dagis idag..

Nu ska jag gå och fixa till mig så jag vågar visa mig bland folk, ska åka till Arbrå och se om jag hittar något roligt på Tahlins...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0