Måndagen..

Nu har vi hunnit med att:
 
Titta på Bamse
Sjungit och dansat till Mora Träsk för 711e gången.. Alltid lika kul att se hur han härmar gubbarna..:-)
Ätit apelsin så det slutatde med att jag hade apelsin i hela vardagsrummet, vet inte riktigt hur han gör, men kladdigt överallt blir det i allafall..
Lekt och busat med farmor, farfar och faster som kom en sväng och det är alltid kul...
Ätit spagetti och köttfärssås för ett helt kompani, är en av favoriterna helt klart..
Kollat lite på "Lilla kycklingen", men det var nog jag som tyckte den var mest underhållande...
Badat och spruta vatten över hela badrummet, det var tur jag tog ut mattorna.. Men kul var det, kommer bilder så fort Jimmy kommer hem.. Man är ju inte så haj på det där med lägga in kort på datorn.. säkert skitenkelt..:-)
Pratat och pussa på bebisen i magen.. Idag såg han för första gången att det rörde sig i magen och han skrek av lycka.. "Komma bäse" och så tog han tag runt magen och försökte lyfta.. Kommer nog bli himla kul att få ett lillsyskon..:-)

Ja det var den dagen det, nu sover han som en liten kattunge..

Igår var vi på tur och hälsade på mormor Anna och mormor Sonja, hur trevligt som helst, tyvärr blir det ett tag mellan gångerna i och med att dom bor så långt bort.. Men Oliver kommer ihåg dom ändå, det enda som han inte tyckte om var att sitta i den fruktansvärt tråkiga bilen... 

Nu ska jag nog gå och titta om det är något trevligt på tv, om inte kan jag ju alltid sätta mig och läsa "Den nakna sanningen" av Linda Rosing... Det är ju många som jämför henne med Gynning men det tycker jag är väldigt taskigt, för att bli jämförd med Rosing kan inte vara så himla kul kan jag tro... Hon är ju pinsam, en blåst brud helt enkelt... Gynning tycker jag däremot är störtskön...!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej du! Det va en väldigt produktiv dag måste jag säga :-) Igår va jag på vattengympa, skoj vare! å bra träning också... hoppas du också kan följa med nån kväll! Funderar på torsdag kanske...
Ikväll ere Yoga! ses då! Kram M

2008-02-05 @ 07:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0