Max...

Tyvärr blev det en tripp till Max på lunchen och tusan så gott det var...:-) Inte bra!!!

Jaha nu har dessa 5 timmar gått, i en rasande fart... Inte mycket gjort, tyvärr har jag inte gjort det där jag skulle göra.. Oliver kanske kan hjälpa mig med det, Skulle tro att han tycker det är superkul och gräva i den lådan..

Jimmy sitter och säger att han ska ställa upp i "Idol" med "Bobben" .... Jomenvisst, skulle inte tro att det är så himla smart.. Snacka om att bli dumförklarad jag skulle nog inte erkänna att jag känner honom då i allfall....:-)

Nu ska jag knalla ut i blåsten och hämta plutten på dagis..

Kommentarer
Postat av: Erica

Fabian vilken snygg blogg du fått, kanske Jimmy Boy kan hjälpa mig med.....inte så haj på detta jag inte....Kramelikram

2008-02-14 @ 15:28:14
Postat av: Jennifer

Hi hi! Jag håller med Erica, supersnyggt! Trodde nästan jag kommit fel när jag skulle kika in!! Hoppas ni hade det trevligt igår på "sy"juntan !!! När blir nästa träff måntro? KRAM KRAM

2008-02-14 @ 18:54:33
URL: http://livetsomjennifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0