Mindre bra dag...

Ibland känner jag att jag bara vill lägga mig i sängen och inte kliva upp förrän det är sommar och varmt och bullen på magen ligger berdvid mig istället för att sparkas och hålla på inne i magen.. ´Lillen har ju tydligen lagt sig med huvudet neråt så man får sig en och annan spark upp i revbenen så det känns som om man inte kan andas.. Allt blir extra jobbigt..
Idag är en jobbig dag... Har inte tålamod för fem öre...

Oliver ville ha vatten i en vattenflaska som han brukar dricka ur, sist så slutade det med att hela han var dyngsur.. Sa till honom att sätta sig i soffan och dricka försiktigt, "Sossa" sa han och lunkade iväg till soffan.. Tog 5 minuter så kom han in i köket för jag stod och diska, "blöt" sa han och hela tröjan var dyngsur...:-) Det är ju alldeles underbart!!!! Jimmy fick ta fram moppen och torka upp allt vatten, han fick nog inte i sig många droppar så blött som det var och han fick inte mycket i flaskan..
Nu vet jag ju i och för sig att han inte ska få dricka ur den själv något mer..

Dessa skrik som han kan ge ifrån sig kan jag inte förstå, kommer ifrån den lilla kroppen.. Det kan reta gallfeber på mig och ju mer man säger åt honom ju mer skriker han.. Riktigt trotsskrik!!!

Nu har han i allafall somnat i soffan till Bamse.. Han är ju för go!!! Blev så frustrerad att det kom en tår eller två nyss delvis för att man går här och är trött och sjuk och dels för att man är så j*vla tjock och då blir han så brydd.. "Mamma lesse" säger han och kommer och kramar om en.. Allt blir ju så bra då...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0