Nu är det natta...

Det är så man blir tårögd när man tittar på våran prins, han är så fin... Idag när Jimmy hämtade honom på dagis stod jag i fönstret och tittade på honom när han kom på kälken.. Ryggsäcken på ryggen och ett hårt grepp om ratten.. Han såg så stor ut, våran lillkille..
När han kom innanför dörren kom han springandes mot mig och skrek "muss" och "Kaam" och så fick jag världens goaste puss och kram.. 
Sen berättade han för oss vad han hade gjort på dagis idag, bla hade han ritat farfars raggarbil med fröken Lisa som han hade med sig hem i ryggsäcken..

Jag kände för att vara lite kreativ idag så jag kom på att vi skulle göra ett hus till alla djur som han har på sitt rum... Såndana dagar som denna önskar man att man sparde på allt rammel som man bara kastar.. Lyckades i allafall hitta en gammal ljuskartong som vi klippte lite i, dörrar och satte upp småbitar så att det blev olika "bås" och en annan kartongbil som vi fixade till så det blev ett tak.. Det är ju riktigt roligt att hålla på, ska nog börja spara på bra- att-ha-saker...

Annars har dagen varit lugn, har haft ont i magen.. Tror att jag kan ha sträckt mig, har ont i höger sidan, inte i bebismagen utan "bakom" den.. Så jag är inte orolig för bebisen, h*n är det full fart på..

Imorgon ska Jimmy iväg på tur, ända ner till Trollhättan, säg vad gör man inte för bandyn.. Han och några till ska ner och kolla på bandy som sagt och dricka öl med Gripenfansen.. Ojojoj!!

Jag hoppas verkligen att junior inte får något utbrott och blir skitledsen om han kommer på att pappa är borta, han kan nämligen få det om Jimmy tex åker och handlar så kan han sitta vid dörren och grina tills han kommer hem... Då är det verkligen läge att ha en glass i närheten...:-) För det mesta går det ju över snabbt om man kan få honom på andra tankar.. 

Nu ska jag gå och lägga mig, kan bli en tidig morgon för oss i morgon med tanke på att Jimmy ska upp 06.00.. Men då knäpper jag på Bamse och så tar jag täcket och lägger mig i soffan...:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0