Ojojoj!!

Carolas min när hon "bara" kom till andra chansen... hihi.. Tycker helt klart att dom skulle haft den andra låten (lucky star) istället..
Det var väl en jävla tur att kebabpizzan inte kom vidare då har jag inte tittat nästa vecka, herregud!!! Däremot får jag väl höra den en del ändå för Jimmy sitter bredvid och sjunger..:-)
Ryska tjejen... Man kan ju undra hur illa de andra bidragen lät, de som inte kom med till deltävlingarna.. Hon var ju för anskrämlig... hua!!
Bröderna tycker jag är lite fräna, det var kul att dom kom till final.. 
Sanna, ja vad ska jag säga... Hon är för tråkig den tjejen, faktiskt så tyckte jag låten var ganska bra... Tråkig, men den duger...
Utöver artisterna kan man ju undra vad den där tjejen som pratar med artisterna efteråt har där att göra, snacka om att bara försöka fylla ut tiden..

Nu ska man väl gå och sova snart, det är för kul kvällsliv man har, sover jag inte innan 22.30 får jag nästan panik.. Jag får kanske börja vänja mig vid att inte få alla dessa timmar sömn, eller vad säger du Titti??  :-) Det är som sagt bara att gilla läget.. Det ska ju bli mysigt oxå så klart..

Imorgon bär det nog av upp till morfar och Marianne, äta lite och busa.. Kanske ska ta tag i alla leksaker på ladan, mycket där som Oliver kan leka med.. 

Sov så gott alla glada!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg design :D

2008-02-16 @ 21:55:44
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Titti

Sömn? Jag vet inte vad det är! Jorå, hade inte A fått så ont i magen hade han nog sovit hela nätter sen länge! Det gjorde han ju de tre första månaderna. Somnade runt 20, åt vid 4 och sov till 7. Alldeles lagom, för så sov ju H också till 7. Nu har vi redan varit vaken 1 timme.... Men, men, det är bara en fas! Och dom är så söt att det är värt det ändå!
Ha det trevligt hos "moffa"!

2008-02-17 @ 06:28:41
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0