Ojojoj...

Snart ska jag ringa till kära kommunal och sitta i telefonkö i 40 timmar eller nått. Blev ju en liten miss med att posta stämpelkorten i tid.. Bara att hoppas på att jag får prata med någon som har en bra dag idag annars får jag inte pengar förrän 20 mars och det funkar ju inte...

Har haft sendrag i vaderna mest hela natten, så fort jag vänt eller rört mig.. Det har jag aldrig annars med det verkar bli så när jag har en liten skrutt i magen, låter som om jag alltid är gravid..:-)

Idag blir det handling och kanske en tripp till långnäs så Oliver får leka av sig lite.. Sen är det bara att gruva sig för kvällen, svt24 sänder matchen mellan Villa- Bollnäs, direkt avgörande om Bollnäs går till slutspel.. Som tur är kom herr Bergman på andra tankar när det gäller bandyresan, skönt att slippa oroa sig inatt när dom skulle åka i 6 timmar för att komma hem på morgonkvisten i morgon.. När de till och med sänder matchen på TV..

Nu ska jag ringa, håll tummarna!!!!

Kommentarer
Postat av: Titti

Håller tummarna ang telefon kön! På barnkliniken har dom en sandlåda inomhus! Hilda älskar den! En stor plastbalja på en ställning, så dom kan inte sitta i den, utan får stå och gräva! Det kanske vore nått för er, att ha i lägenheten?!?!? Haha, vad ni skulle få sopa sand! Men kanske golven inte skulle bli lika hala?! Ha en bra dag och V I L A!!!! Kram

2008-02-20 @ 09:16:10
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0