Skitdag, rent ut sagt!!!

Ja denna dag kunde ju ha börjat bättre.... Vaknade vid 04.30 och var öm i örat, upp på toa och det gjorde skitont i örat när jag svalde.. Öronvärk!!!! Det har man väl inte när man är vuxen, jo det har jag såklart. Det räcker ju inte  med en vanigt förkylning som redan håller på att knäcka en nä då ska man få öronvärk... Värsta jag visste när jag var barn, just det här när man sväljer eller jäspar och det slår i öronen..

Antar att det är bara att gå till farbror doktorn och då ska jag banne mig ha med mig min kära sambo oxå för han har haft hosta ett bra tag nu och det är ju inge roligt när han ska sitta i soffan och sova om nätterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0