Slut på dagen...

Kvällen är kommen igen, det är hemskt va dagarna går fort... Måste bara berätta en cool sak..

När jag väntade Oliver så var jag och Jimmy upp till Hemlingby som ligger i Gävle.. Vi skulle försöka gå igång det hela för då hade jag gått över tre dagar, bra less.. Hursomhelst, när vi gått en runda så gick vi in till serveringen och köpte en glass.. Hon som jobbade där tittade på min mage och så sa hon,

- Du kan väl inte ha mångar dagar kvar?
- Nej jag tyvärr gått över tiden, sa jag och lät lagom glad..
- Vänta här så ska jag hämta en sak, sa hon och gick iväg..
Blev lite fundresam men vi stod snällt och vänta..
- Här ska du få en apelsin av mig, jag bjuder på den, sa hon när hon kom tillbaka och förklarade att när hon väntade ett av sina barn så åt hon en apelsin kvällen innan det satte igång. Så jag kanske skulle ha den turen jag med...
- Tack så mycket sa vi och drog hemåt, inte jätteövertygade om att det skulle gå men men man kan ju alltid prova...

Väl hemma så duschade jag och innan jag gick och la mig så åt jag den där apelsinen, och tro det eller ej så vaknade jag vid 03.30 av att det hela satte igång...:-)

Nu till saken, en tjej som också bloggar som jag följt lite den senaste veckorna är gravid och har gått över tiden... Jag tänkte att jag kan ju alltid tipsa om apelsinen så jag skrev ett inlägg. Hon tackade för tipset och hade ätit en apelsin. Dagen efter fick hon en liten Signe.. Det tycker jag var lite coolt, eller??? GRATTIS!!!

Kvällen som varit har varit väldigt trevlig, Malin och Erika kom på em och vi fixade kycklingfaitasgratäng, Hur gott som helst.. Ett tips på en fin middag!!!
Sen var det Schlager för hela slanten och jag kan ju säga att det var inte mycket som föll mig på läppen...
Att Christer Sjögren gick direkt till final är ju skandal. Att de fyra brudarna som såg lite hårdrockiga sjöng dansband var ju inte riktigt vad man räknat med, PINSAMT!!!
Däremot kul att Amy gick till final.. Resten var nått mellanting, inte alls något speciellt...

Nej hua va klockan är mycket, det var läggdags för mig för längesen, men man har lite svårt att slita sig från denna burk... God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0