Slut på hjärtedagen...

Ja då var denna dag oxå nästan över.. Det är nog lite överskattat med Alla hjärtans dag iallafall... Jag tycker att det är mysigt, men alla delar ju inte den uppfattningen och det är ju som någon sa att man ska ju inte ge kärlek och presenter bara idag utan man ska ju vara kärleksfull och visa att man uppskattar varandra året om...

På em efter dagis har Oliver varit som en liten ängel, farmor var här och busade lite.. Dom körde med alla bilarna och ritade några solar på griffeltavlan som han fått av mormor.. Till kvällen var det kojor som gällde men han kom på att det var kul lite sent så i morgon blir det kojbyggning för hela slanten..

Nu kan han två färger, gul och blå.. Han säger i och för sig blå till allt man pekar på för det mesta men jag tror att han börjar fatta nu att blå är blå.. 

Nu ska vi gå och kolla på en film och äta vitlöksbaguetter med kräftstjärtar..


Kommentarer
Postat av: elin

så snygg din blogg blivit, trodde jag gått vilse när jag kika in här. Ester tycker att allt det mesta är blått också, för ett tagsen när vi var på väg hem från dagis såg vi en katt så jag fråga vad det var för färg "blåååå" hihi, men hon prickar rätt också. När dyker ni över på lördag? så jag vet hur länge vi får sova :)Kram

2008-02-14 @ 21:10:01
URL: http://www.pylle-pylle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0