Snö...

Idag ligger det lite mer snö på backen och det är ju alltid trevligt, synd bara att det är 0 gradigt så det försvinner nog under dagen..:-(
Idag ska vi upp till morfar och hälsa på, det är mer snö där så blir det att Oliver kan leka lite i snön, han älskar att vara ute och busa. Kanske kan göra en snögubbe, få se hur mycket snö det är.. Blir lite svårt för mig att krypa på backen men får lösa det på något sätt..

Igår var vi brudar till TU på syjunta, vi var hela 7 st så det var jättetrevligt.. Blir tyvärr inte att man syr något men låter ju bra..:-) Köpte en tavla med en mus och en ost på när vi började i höstas men jag är fortfarande på det ljusgula området och jag ser så dåligt att jag inte kan fortsätta... Dålig ursäkt men jag är glad att jag inte köpte nått stort projekt för dyra pengar då hade jag nog varit tvungen..

Igår fick jag mina efterlängtade tulpaner som jag gått och tjatat om hur länge som helst, men jag fick köpa dom själv för hans pengar.. Det är ju underbart, eller hur... Ska man ha något så får man fixa det själv, passade på att köpa en Mama tidning oxå medans jag hade hans kort...:-) Kändes bra, han har förhoppningvis lärt sig att man kan inte säga vad som helst till en gravid kvinna man är ju inte den som tål så mycket nu för tiden, fortsätter han med det så kan det bli dyrt för honom....:-)

Idag måste vi åka och hälsa på farfar oxå, det var så länge sedan Oliver träffade honom och har tjatar ju om faffar så fort han ser en bil eller ser pengar... För det har farfar lärt honom att när man jobbar tjänar man pengar så så fort man säger att någon är på jobbet är Oliver snabb med att fylla i "Penga".. Kan bli jobbigt i framtiden... Har redan lärt sig vad pengar är.. inte bra..

Nu ska jag nog väcka Jimmy och själv hoppa in i duschen så jag vaknar till... 

Kommentarer
Postat av: Johanna Björk

hej på dig !

jag tänkte slänga ett tips till dig om gratisbio.
på den sidan kan du få gratisbio biljetter genom
att klicka på länkar, anmäla dig till nyhets brev, shoppa med mera. du väljer bland över 800 saker och göra. du kan spela med mera. för varje sak du gör får du poäng , när du samlat ihop 400 poäng har du din första biobiljett i brevlådan. på tal om det så kan du även samla ihop 1000 poäng och då få ett present kort i vilken affär du önskar.

visst kanske du fått en massa länkar om sådant här.
kanske svårt och tro men på gratisbio finns det en
sida som heter resentioner, där kan du läsa om nöjda personer som fått en massa genom den sidan.

varje månad har man även en tävling och vem som värvar flest ( värva dina vänner se till att de skrapar ihop 100 poäng och då är de dina värvade )
nu i januari vann en person en mobil, en annan en modell dag , och den tredje ett nintendo wii.

jag tycker du ska anmäla dig och ge det ett försök.
det är gratis och har du frågor så finns jag här :)

här anmäler du dig = http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

och du ? jag ger dig 75 poäng från start denna månad !

2008-02-01 @ 09:03:29
URL: http://www.someones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0