Soligt och Feber??..

Inatt vakande jag vid 01.30 av Oliver snarkade som en storan karl, han vaknade oxå till då för han väsnades så mycket och för att han var så himla täppt i näsan..

Tog hans hand och herregud, han var jättevarm, feber.. Så upp och fixade alvedon, han är jätteduktig annars att ta "mins" (medicin) men inte när man blir väckt mitt i natten, det säger väl sig själv att det är skittråkigt.. 
Efter att väckt hela huset med gallskrik så ville han ha mer bara han fick en liten droppe på tungan, han tycker det är jättegott med smaksatt alvedon och det är ju bra.. Nässprayen var inte lika populär men det gick det oxå..
Sen låg vi vaken i 1 timme ungefär innan vi somnade..
 
Det är ju bara att hoppas att det bara var något tillfället för när han vaknade vid 08.15 så var han inge varma alls, kan kanske var alvedonen som sitter i.. Vi får ta det lite lugnt idag, dumt kanske att gå ut idag, är soligt och fint men det är ju den där förbannade blåsten..

Nu ska vi gå och leka i hans rum, kommer och drar i mig, han tycker det är skittråkigt när jag sitter här.. Han har lite svårt för att leka själv, det går bra så länge han inte kommer på att han sitter där och kör bilar och har jättekul själv..Då måste han hämta oss...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0