Telefoner...

God morgon!!!

Sitter man här och ska försöka komma fram till MVC i Gävle för att boka en tid med nån läkare där och inte så att dom har telefonkö, nej tok heller, det blir upptaget. Då är det ju väldigt lätt att komma fram... Gävlebor..:-) Men jag har ju fram till 10 på mig att ringa så det vore väl tusan om jag inte skulle komma fram..

Idag blir det nog inte mycket gjort, Jimmy har jour så han jobbar i natt.. Det är ju himla kul.. Kanske ska ta och ta mig till Hemköp och köpa något gott till kvällens "Let´s dance", Något nyttigt så klart..:-) Inget skämt!!! Ska inte äta chips och dricka cola i kväll, måste börja tänka på vad bebisen får för mat...-) Och jag ska ju faktiskt ha bort alla kilon sen..

Det ska ju till en riktigt lyckträff om jag ska lyckas ringa precis när ingen annan ringer, känns som om jag inte kommer att ha den turen idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0