Torsdag...

Nu har vilddjuret gått till dagis, det är bara att hoppas att det blir en bra dag för honom... Det går magsjuka och influensa bland personal och barn så det var vikarier och han kan bli på viset då vår lille son...:-)

Igår kväll blev det inte riktigt som man tänkt sig, Bollnäs förlorade sin match och missar slutspel.. Jimmy var lite nere igår när han kom hem, så less att han gick och la sig kl 22.30 och det har inte hänt på väldigt länge.. Han kanske får mersmak för han klev upp kl 06.30 med junior och var piggelin, han hade fått så mycket gjort när jag klev upp 07.45.. I like!!!

Igår när vi kört Jimmy till lokalen så åkte vi direkt hem, stannade utanför porten och skulle kliva ur bilen.. Men det tycket då rakt inte Oliver, "Bile runt" sa han hela tiden och grina.. Han ville helt sonika åka runt och titta lite så vi tog en sväng till Malin och räddade henne från städningen.. Bara det inte blir någon vana att åka runt och titta för då blir det dyrt för mamma och pappa.. Knepigt det där, ibland skriker han rakt ut när han ska sätta sig i bilen och ibland vill han inte gå ur.. Han kan den där mannen..

Idag ska vi äntligen tvätta alla bebiskläder och tyvärr så har ju tvätthögen växt nå alldeles hemskt sen jag la i småkläderna. Jag hoppas innerligt att jag får ta tiden efter min för annars hinner det inte bli torrt och jag blir tvungen att hänga den i lägenheten... väldigt kul!! Sen blir det nog en tur till Dollar... 

Kommentarer
Postat av: Titti

Gillar Oliver Pippì?

2008-02-21 @ 15:45:59
URL: http://dagarimittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0